Translate

2010年7月6日星期二

开学

今天开学,心情好紧张。
怕的不是什么,只怕自己做错了选择。
由于某些原因,我必须留下。
当我收到录取书时,真的很伤心,因为我让上天为我决定。
结果发生的种种事情很明显的是我必须留下。。
这件事里,最伤心的当然是我,而最开心的更不用说,肯定是我父母。

UKM,位于我无法摆脱的Jalan Ipoh。
为什么说无法摆脱呢?
因为我从小学的Jalan Batu Lima,中学的Jalan Batu 3 1/2,到Jalan Ipoh 尾的大学。。都是一条直路。。
真令我抓狂

班上只有4位同学。
其中三位呢,都是Working Holiday 回来的,真巧。
所以大家很投契地在谈了很多之前的经历。
每个人都有他自己的故事。
很佩服他们到这个年龄还有这颗心去进修。
勇气可嘉。哈哈。

但大家都同样地不曾后悔。
而我,也一样的,没有后悔。
只是,遗憾没有在那时完成欧洲旅行。

结果接过了时间表,我可以预测接下来这九个月会过些非人生活
第一是累人
第二是在这么累的时间表还要挤出时间赚钱更头痛

好恐怖,还好只是九个月
九个月后又是一条好汉。。
哇哈哈。。
又有借口去旅行了

3 条评论:

Grant 说...

how i wish to study again, at least i no need to think so much

you will do it well, i am sure for that :)

gambateh!!

孤单旅人 说...

hey, my fren, now only i know you have blog...
n now only i know u visit my blog..
haha..welcome to here

stepping in this new stage,
it is different from what i used to be a young student.
last time never think bout money, but now, every seconds is money..
i will work hard of course for the coming 327 days..
thanks for your support anyway : )
and same to u, gambateh!!

Grant 说...

yo yo yo..
haha..cos you post your blog address
so clever..you alwayz very clever 1 :)
aih, i am also thinking of money.
So got any way to earn money, i will try lol
Frenz will alwayz there even not alwayz contact.